انواع ماشین باربری عید 1401| اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

 انواع ماشین باربری عید 1401– ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ماشین باربری کوچک-انواع کامیون در ایران-عکس ماشین باربری-اسم انواع تریلی-اسم انواع کامیون-انواع کامیون خاور-عکس انواع کامیون ها خواهیم پرداخت.

انواع ماشین باربری عید 1401-  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ماشین باربری کوچک-انواع کامیون در ایران-عکس ماشین باربری-اسم انواع تریلی-اسم انواع کامیون-انواع کامیون خاور-عکس انواع کامیون ها) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شرکت‌های باربری برای انجام کارهای خود از انواع ماشین های باربری استفاده می‌کنند. استفاده از هر کدام از ماشین‌های باربری به ظرفیت بار، ابعاد اتاق بار، ظرفیت حمل بار ماشین‌ها بستگی دارد. در این مقاله ما به معرفی انواع ماشین باربری می‌پردازیم.

انواع ماشین باری

ماشین باری یا ماشین های باری به دسته از خودروها گفته می‌شود که بار جابجا می‌کنند. در مقابل ماشین باری، ماشین مسافری قرار دارد که مسافر جابجا می‌کند. ماشین باری به انواع ماشین اسباب کشی یا ماشین حمل اثاثیه، ماشین بار یا باری یا بارکش، ماشین کمپرسی، ماشین یخچالی، ماشین تانکری، ماشین بونکری، ماشین جرثقیل‌دار و … تقسیم می‌شود.

در یک تقسیم بندی انواع ماشین به ۴ دسته ماشین باری، ماشین تجاری، ماشین ساختمانی، ماشین راه سازی تقسیم می‌شوند. در اینجا ماشین های باری هم ماشین کمپرسی (حمل فله) و هم ماشین اتاق دار (حمل بسته) را شامل می‌شود. ماشین تجاری به تریلی های ترانزیت گفته می‌شود که به صورت مسقف و چادری هستند و کالای تجاری جابجا می‌کنند. ماشین های ساختمانی مثل بتونیر  و ماشین های راه سازی مثل گریدر و لودر هستند.

ماشین باری خود به دو نوع ماشین سبک باری و ماشین باری سنگین جدا می‌شود. به ماشین باری که زیر ۳ تن جابجا می‌کند ماشین باری سبک گفته می‌شود. از ماشین های باری سبک می‌توان به وانت، نیسان، مینی خاور (مینی بار) و کامیونت اشاره کرد. به ماشین هایی که بیشتر از ۳ تن را جابجا می‌کند ماشین باربری سنگین گفته می‌شود مثل انوع خاور، کامیون ۹۱۱، بادسان، کامیون ۱۰ تن، ۱۵ تن و تریلی.

انواع وانت

در ایران انواع مختلف وانت وجود دارد ولی برای باربری بیشتر ۴ نوع وانت پراید، پیکان، آریسان، مزدا و نیسان استفاده می‌شود. ظرفیت بار نیسان ۲ تن هست. ظرفیت حمل بار وانت پیکان بین ۵۰۰ کیلوگرم تا ۱۱۰۰ کیلوگرم است.

انواع خاور

در ایران چند نوع خاور وجود دارد مثل ۶۰۸، خاور ۸۰۸ و خاور ۸۰۳ وجود دارد بیشتر خاور ۶۰۸ استفاده می‌شوند. خاور از نظر اتاق به انواع روباز، روبسته، یخچالدار، کمپرسی، تانکری و غیره تقسیم می‌شود.

انواع کامیون

دو نوع کامیون در ایران وجود دارد: ۱- کامیون سبک یا کامیونت. ۲- کامیون سنگین. کامیون سبک مثل مینی خاور، خاور بنز، ایسوزو، هیوندا، فوتون و … کامیون سنگین مثل کامیون بادسان، کامیون ۹۱۱، کامیون ۱۰ تن، کامیون ۱۵ تن. کامیون از نظر قسمت بار به انواع کامیون روباز، کامیون لبه دار، کامیون اتاق چوبی، کامیون کمپرسی، کامیون حمل مرغ، کامیون حمل موتور، کامیون یخچالدار.

انواع تریلی

تریلی بزرگترین ماشین باری است که در جاده های با سرعت همانند سایر خودروها حرکت می‌کند. ماشین های باری بزرگتر از تریلی مجبور به رعایت سرعت مطمئنه و ضوابط خاص حمل بارهای بزرگ هستند. تریلی در انواع مختلف ساخت شرکت های بنز، اسکانیا، هووو، رنو، ولوو و … وجود دارد. بخش عقب تریلی با اصطلاحاً اتاق بار تریلی در انواع کفی، بغلدار یا لبه دار، کمپرسی، چادری یا ترانزیت، بونکری، تانکری و یخچالدار تولید می‌شود. ارتفاع کفی تریلی از زمین ۱.۴ تا ۱.۷ متر است. حداکثر بار مجاز تریلی ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم است.

انواع ماشین باربری عید 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عباراتانواع ماشین باربری - ماشین باربری کوچک-انواع کامیون در ایران-عکس ماشین باربری-اسم انواع تریلی-اسم انواع کامیون-انواع کامیون خاور-عکس انواع کامیون ها را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد ،حمل بار از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: